vrijdag 12 juni 2009

Drachten


Vandaag naar Drachten geweest voor de bijeenkomst van de Dutch Bag Ladies. Het begon al dat ik in Drachten door mijn Miep de verkeerde kant op gestuurd werd en dat ik niet de enige was. Toch op tijd bij Emmy gearriveerd.
De start was goed met koffie en zelfgemaakte chocoladetaart (mmm) van Corryne die jarig bleek te zijn.
Omdat Aly en Elly weer op tijd weg moesten kwamen de TIJDquilts snel uit de zakken. Wat maken we met z'n allen mooie quilts. Vooral de verhalen hoe ieder tot de uiteindelijke quilt komt zijn leuk.
Na de lekkere lunch is er nog even gestoeid met andere naam-ideeën voor de groep. Ik voel me prettig thuis in deze groep. Dat komt helemaal goed. Voor ik ga stoeien met de opdracht van Aly laat ik eerst Sporen vorm krijgen. Alles op z'n tijd.

1 opmerking:

  1. Ik vond het erg leuk je te ontmoeten Jose.
    Je bent erg welkom in onze groep en een waardevolle aanvulling.
    Fijn dat deze gevoelens wederzijds zijn.
    Ik hoop in de toekomst nog veel van jouw technieken op te steken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen