zaterdag 11 september 2010

ATT Quiltersgilde

Gisteren naar de tentoonstelling geweest. Als vanouds was het weer het feestje van de reunie. Fijn om weer iedereen even te zien. Maar dat niet alleen Het is een heel mooie tentoonstelling. Goed bij elkaar opgehangen zodat het plezierig is om je blik rond te laten gaan plus goed werk zowel traditioneel als modern.
Ik heb geen foto van het werk geplaatst omdat
a. er een catalogus te koop is,
b. niet iedereen er van gediend is dat zijn/haar werk ongevraagd gepubliceerd wordt ook al staat het in de catalogus. Daarom een foto van de nieuwe buit. Ik zie dat ik groen bij moet halen. Op naar de volgende gelegenheid.

2 opmerkingen:

  1. wordt jij ook altijd zo vrolijk van al die mooie kleurtjes garen??????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heerlijk. Iemand zei me al dat het heel wat tijd zou kosten om dit alles te verwerken waarop ik antwoorde, het zijn net lapjes, gewoon voor de heb. En zonder flauwekul, bij Francoise waren ze nu heel betaalbaar en heb ik eigenlijk spijt dat ik niet alle kleuren gekocht heb die ze had.

    BeantwoordenVerwijderen