zondag 21 februari 2010

Middelpunt 2



Volgens mij is het super lang geleden dat ik iets op mijn blog gezet heb. Mea Culpa. Allerlei redenen zijn er voor aan te voeren oa. een pracht vakantie naar IJsland waarbij ik, gelukkig bijna op het laatst, mijn knie naar de filistijnen geholpen heb en daardoor een poos uit de running geweest ben.
Ondertussen heb ik toch voo PrimeArt een quilt gemaakt. De bedoeling was om met de posters die we van Lidy kregen "iets" te doen. Van dozen, schilderijen tot lampenkappen en tassen kregen we te zien. Ik was de enige die het papier in een quilt verwerkte. Het zijn de geweven blaadjes waarbij de inslag van papier is. De boomstam is van tyvek.

Op dit moment ben ik weer aan het sneeuwverven. Eindelijk smolt hier ook de sneeuw en nu is er net weer een nieuw pak gevallen. De buurman hhor ik al sneeuwruimen. Voor mij aanleiding om toch nog een lapje te verven. Deze keer heb ik er een gaas en rolletje verband mee ingevouwen. Benieuwd wat het doet. Morgen uitspoelen en dan zal ik foto's plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten