zaterdag 6 maart 2010

Breakdownprinting


Vandaag mochten we de lap uitspoelen die we donderdag jl. bij Sandra van Velzen in een workshop gemaakt hebben.
Een inspirerende dag waarin Sandra ons alles leerde over breakdown printing. Ze had alles prima voor elkaar, zoals een uitgebreide lesbrief en alles voorhanden wat we nodig konden hebben incl. een lekkere lunch.
Grappig voor mij dat ik weer naar de blauw gelen greep terwijl ik de laatste tijd meer met roden werk.
Ik denk dat ik ietsje te droog gewerkt heb want volgens Sandra "kruipen" de kleuren naar elkaar tijdens het wachten maar dat is bij mij bijna niet gebeurd. Dit is wel heel erg leuk om te doen. Ook heb ik gemerkt dat je de materialen die je gebruikt om je zeefafbeelding te maken, beter van een vergelijkbare hardheid kunt hebben. Misschien als ik het vaker gedaan heb dat het dan minder belangrijk is.
Voor wie dit ook wil leren; kijk op het blog van Sandra van Velzen voor info.

1 opmerking:

  1. Ik vind de lap prachtig geworden ,heb mijn lap net uitgespoeld ,ga het resultaat morgen laten zien

    BeantwoordenVerwijderen