vrijdag 9 juli 2010

kijken

Weer thuis na twee heel intensieve dagen bij Hilde v. S. Van haar heb ik een stoomcursus gehad in KIJKEN, DURVEN en ZELFVERTROUWEN. met o.a. bijgaand schilderwerk als voorlopig resultaat. Om met Hilde te spreken, dit is toch helemaal geweldig. KIJKEN, omdat zij je laat zien wat er nodig is om een uitgesprokener resultaat te krijgen. Durven, om toch die penseelstreek toe te voegen waardoor het beter wordt. Zelfvertrouwen, omdat je merkt dat het je lukt. Nu is het de bedoeling dat ik het verder afmaak middels stikwerk. Dat zal ik dan ook weer spannend vinden maar ga het beslist doen. Hilde, heb dank.

1 opmerking:

  1. Wat mooi José! En wat lief dat Hilde je hiermee op weg heeft geholpen. Ik zou haar ook graag eens ontmoeten. Wie weet ook om samen te schilderen.
    Als je zoiets op stof doet en het dan stikt, dan krijg je een hele mooie quilt, dat weet ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen